شرح حال سالک الی الله مهندس حاج سید جلال تناوش

شرح حال و خاطرات و زندگی نامه و کرامات سالک الی الله سید جلال تناوش ( از شاگردان عارف مجذوب شیخ محمد جواد انصاری همدانی)

شرح حال سالک الی الله مهندس حاج سید جلال تناوش

شرح حال و خاطرات و زندگی نامه و کرامات سالک الی الله سید جلال تناوش ( از شاگردان عارف مجذوب شیخ محمد جواد انصاری همدانی)

شرح حال سالک الی الله مهندس حاج سید جلال تناوش

بسم الله الرحمن الرحیم

در این وبلاگ قصد بر آن داریم تا شرح حالی از عارف گمنام سید جلال تناوش از تلامذه عارف مجذوب شیخ محمد جواد انصاری همدانی را خدمت سالکان کوی حقیقت تقدیم بداریم

ان شاء الله مورد رضایت خداوند متعال و مولانا امیرالمومنین و روح آن بزرگوار باشد

یا علی مدد

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به همدان برو

مرحوم تناوش در می یابد که تشنه است و عطش اش فقط با وصال ولی از اولیاء فروکش می کند , تصمیم می گیرد به حضرت عبدالعظیم توسل جوید تا استادی را به او معرفی نمایند و نذر می کند چهل شب جمعه به آستان ملک پاسبان سیدالکریم مشرف.

جنابش با همتی راستین به نذر خود وفا می کند و معمولا تا پاسی از شب در حرم به توسل مشغول بودند , گویا آخرین شب جمعه حضورش در حرم مطهر بود که زوار یکی بعد از دیگری اطراف قبر مطهر را خلوت می کنند به جز مرحوم مهندس تناوش و یکی از خدام کسی باقی نمی ماند.


آخرین شب جمعه بود و چهل هفته سپری شده و در ظاهر هیچ اثری از به ثمر رسیدن توسل نبود , مرحوم مهندس با دلی شکسته در حرم مطهر نشسته بو دند و آن خدام نیز با با حالتی انتقاد گونه ایشان را مخطاب می سازد که چه می خواهی؟؟؟؟ همه رفته اند تو هم بلند شو برو که درب حرم را ببندم !

در این لحظه گویا دل مهندس می شکند و با حالت گلایه و ناراحتی از ساحت مقدس سیدالکریم بلند می شود که از حرم خارج بشود و در حالیکه چمان مبارکش مملو از اشک است و صورتش ملتهب و سرخ شده , خودشان میفرمودند در همین لحظه از داخل ظریح مطهر صدایی بسیار لطف و جان فزا و دلربا مرا خطاب ساخت که :


با حاج آقا معین به همدان برو و بلافاصله شیخ معظم بلند قامتی را به من نشان دادند که او را نمی شناختم و تا آن لحظه او را ندیده بودم...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی